Honda, Toyota, Suzuki ja teised sulgesid Indias tehased, et säästa hapnikku haiglatele

admin
0 0
Read Time:1 Minute, 8 Second

Ehkki olukord ei pruugi Covid-19 osas mõnes maailma piirkonnas olla väga raske, võib see kusagil mujal maailmas olla kordades keerulisem. Situatsioonid võivad väga kiiresti muutuda, kirjutab ajakiri rideapart.com.

Aprillis pöördus olukord eriti hulluks Indias, kus inimesed paluvad sotsiaalmeedias abi ja eriti palutud on hapnik, mida Indias on väidetavalt äärmiselt vähe. Just sel põhjusel on mitmed Indias asuvad mootorratta- ja autotootjad teatanud, et peatavad töö tehastes vähemalt paariks päevaks kuni paariks nädalaks.

Tööstuslik hapnik on auto- ja mootorrattatööstuses tootmises väga oluline osa. Alates 29. aprillist kehtib Indias ka vedela hapniku kasutamise keeld tööstuslikel eesmärkidel, et suunata see haiglatele inimelude päästmiseks.

Honda Motorcycle ja Scooter India teatas, et peatab tootmise 1. maist 15. maini ja tegeleb selle asemel muude hooldus- ja remonttöödega, mis muidu olid planeeritud juunisse. Autotootja Maruti Suzuki India sulgeb tehase 1. maist 9. maini. Selle tegevdirektor Kenichi Ayukawa on isegi Covid-19 diagnoosiga haiglas.

Maailma suurim kaherattaliste mootorite tootja Hero MotoCorp sulges vaheldumisi neljaks päevaks oma erinevad tehased. Autotootjad Toyota Kirloskar Motor Ltd. ja MG Motor teatasid täiendavatest tehaste sulgemistest, et säästa hapnikku ja saata see haiglatele.

Erinevad India väljaanded nagu India Times ja Theprint.in kirjutavad, et tegelikult jagub riigis hapnikku küllaga, kuid probleemiks on selle tarnimine vajalikesse piirkondadesse. Hapniku tootmine toimub reeglina tööstuslinnakute läheduses, kuid nüüd on vaja tohutud kogused hapnikku tansportida nendest kohtadest mitmete tuhandete kilomeetrite kaugusele.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %